středa 16. května 2018

Amor Y Muerte


Dnes je to přesně 295 dní ode dne, kdy jsem na blog vložil svůj poslední příspěvek. To je jistě výročí, které si zaslouží oslavu. Jak jinak slavit, než prací. A správný bloger nemůže slavit jiným způsobem než sepsáním příspěvku na blog. Zde tedy je:

Předem se omlouvám za svůj pravopis. Nějaký čas jsem se věnoval činostem, které měly vliv na snížení mé schopnosti psát česky. Prosím všechny případné čtenáře, aby moji práci nejen s pousmáním přešli, ale na všechny chyby mne upozornili. Bylo by mi líto, pokud by na tomto blogu byly chyby, hrubky, přeřeky, přepisy a další havěť, která mi vždy vadila. Jak už jsem naznačoval, mám v úmyslu napsat román a do doby, než se vrhnu na první větu, rád bych na svém mateřském jazyce zapracoval.

Varování! V následujícím textu, v obrazové a filmové dokumentaci, se mohou objevit prvky, které nejsou vhodné pro každého...

Název tohoto příspěvku jsem si vypůjčil ze jména alba holandské kapely Zorita.


Jsem hrdým majitelem CD, které má velmi sympatický, papírový obal. 


Jak bylo mým zvykem, je součástí mých příspěvků na blogu hudba. K první ukázce se dostanete kliknutím na odkaz pod fotografií kapely.


Na kapele mi trošku vadí, že ji tvoří pouze muži. Naštěstí to vylepšuje název Zorita. Předpokládám, že se jedná o jméno umělkyně, která se věnuje zajímavému žánru s označením burleska.


Na stránce, kde jsem objevil Zoritu, jsou i další fotografie s "exotickými" domácími mazlíčky.
Frida Kahlo
Salvador Dalí
Burlesku mají znalci spojenou s tanečnicí, modelkou, kostýmní návrhářkou a herečkou, která pomohla znovu zpopularizovat burleskní vystoupení.

Dita Von Teese

Dita Von Teese

Následuje další hudební vsuvka: 



Dita Von Teese byla vdaná za chlapa, který má pseudonym Marilyn Manson. Jeho klip je dalším hudebním příspěvkem.


Marilyn Manson se objevil v klipu  podobně ulítlého človíčka Trenta Reznora. Tento klip je dalším hudebním příspěvkem.

Trent Reznor je taky autorem další skladby, která je podkreslená videem, které se dodnes objevuje v žebříčcích nejlepších videoklipů všech dob. Režíroval ho Mark Romanek.


Klip je inspirovaný dílem dalšího svérázného umělce se jménem Joel-Peter Witkin. Ten je známý fotografiemi, na kterých se objevují tělesně postižení a ranění lidé, masochistické výjevy i aranžovaná mrtvá těla.Typickou ukázkou je třeba muž, který "líbá sám sebe".


Toť pro dnešek vše. Slibuji, že v dalších příspěvcích nebudu až tolik temný.



3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Vítám Tě zpátky, Marku! Moc jsi mi chyběl. Článek se vyrovná těm předchozím, je skvělý! Chyby jsem nehledala, nejsem dobrá korektorka, jen jedna mě uhodila do očí - v předposledním odstavci se Ti ve slově "typickým" prohodily i/y. A teď jdu na tu hudbu!
    Díky, že ses vrátil :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Taky dí(f)ky že ses vrátil. Dě(f)kuji Yari yaxviňa 😎

    OdpovědětVymazat