neděle 15. května 2016

Paparazzi


Jakmile se člověk stane slavným fashion bloggerem, musí samozřejmě počítat s jistým zájmem ze strany bulvárních médií i obyčejných lidí. Ani já jsem se tomu nevyhnul.


Jedním z důsledků takového zájmu jsou snahy přistihnout mě v nějakých choulostivých situacích. Velmi aktivní je v tomhle směru paparazzi, který na sociální síti Twitter vystupuje pod pseudonymem Neprebudený. Na úvodním snímku se mě pokusil zachytit při setkání se zástupcem jisté módní lobby. K žádnému setkání samozřejmě nedošlo a částka, kterou mi dotyčný lobista nabídl, taky nesouhlasí.


Také na dalším snímku jde o obyčejnou shodu okolností. Fotil jsem si nějaké aeroplány a za mnou se v tu chvíli náhodou objevila nějaká mně neznámá celebrita. Pan Neprebudený vydává snímek za důkaz mých styků s dámou v rudém.


Měl dokonce takovou drzost, že Christinu sledoval až ke mně domů. Na dalším snímku je vidět, jak byla vyděšená, když se paparazzi Neprebudený objevil maskovaný za jalovec skalní (Juniperus scopulorum) - kultivar Skyrocket.

Fashion blog je ovšem o módě, věnujme se tedy především jí. Na snímku, kde má Christina Hendricks červené šaty, mám bekovku od Jircha Art. Jde o ryze českého výrobce klobouků, čepic a módních doplňků z Opavy. Pokud náhodou hledáte na hlavu něco ve skvělém poměru cena/výkon, doporučuji jejich e-shop. Tip platí i pro dámy.

A když už jste mě opět nasměrovali k bekovkám, ještě jeden zajímavý tip. Narazil jsem na web s poetickým názvem "Milujeme bekovky". Tenhle e-shop nabízí především bekovky zahraničních výrobců a jsou tu k nalezení mimořádné kousky. Třeba tvídové bekovky irské společnosti Hanna Hats nebo limitovaná série bekovek z palmového listí (sic).



V ohlasech na můj poslední příspěvek se ve spojení s mojí maličkostí objevil pojem gentleman. Je smutné, že tohle slovo má dnes pro Čechy lehce nahořklou příchuť. Snad se to přežene, myslím, že gentlemany i džentlmeny v ČR chceme.


Gentleman si říká německý zpěvák Otto Tilmann. Vzpomněl jsem si na to, že kdysi představoval takovou popovou tvář reggae. Trochu jsem zapátral a našel jeden rok starý klip, kde je slyšet společně s Shaggym. Musím konstatovat, že mě to dost chytlo a Gentleman tady na mě působí jako velmi sympatický chlapík.


V Německu bych dnes v rámci hudebního bloku zůstal. Líbí se mi projekt Dunkelbunt muzikanta Ulfa Lindemanna (uprostřed v placaté čepici (!)). Dal by se označit za jednoho z průkopníků elektro swingu, ale experimentuje v mnohem širším hudebním spektru. V druhém klipu např. vystupují Dunkelbunt s muzikanty z indického Rádžasthánu.






Na závěr jedna z mých nejoblíbenějších německých kapel. 17 Hippies míchají klezmer, kabaret, šanson a další žánry a je to velmi chutný koktejl.



Rozlučme se skladbou Adieu. Zpívá ji dáma v rudém. Není to však Christina Hendricks z úvodu, ale Kiki Sauer.

Žádné komentáře:

Okomentovat