úterý 8. března 2016

Světla a stíny minulosti

Objevilo se pár drobností, které se týkají mých předchozích příspěvků. Rozhodl jsem se, že je shrnu v jednom textu.

Pokud jste se podle názvu obávali nějakých chmurných ohlédnutí, tak zcela zbytečně. Ten název se mi pouze hodil k titulní fotce.

Nožíř Ignác Hloh vyrábí své nože na zakázku, ale občas mu nějaké zůstanou. Na obrázku jsou dva takové, které momentálně nabízí ke koupi.


Jan Novák, nejspíš na základě čtenářů z twitteru, doplnil svůj web o některé informace o svých perech. Na obrázku je plnicí pero z javorového dřeva.


V prvním příspěvku jsem se zmiňoval o keckách Converse, které jsem pořídil na webu jeans.cz.

V sekci obuv, jsou tam teď i originální (nejen pánské) boty Levi's®. Jsou za velmi rozumnou cenu se slevou kolem 40 %.


U bloggerky Mercedes Marie mi trochu vadí, že na fotkách nemá úplně rozpuštěné vlasy. Vyslyšela mě a jako důkaz přináším foto.


Zoe Alalouch mi prozradila, respektive přiměla mě zjistit, co jsou to palazzo pants/palácové kalhoty.


Po deseti letech jsem našel nový záznam skladby kapely Salsa Celtica - Café Colando. Tuhle skladbu jsem si kdysi hodně oblíbil. Připadá mi neuvěřitelné, jak lehce se v ní prolínají latinské rytmy a keltská hudba. Nevím, jak by dopadlo míchání rumu a whisky, ale v repertoáru téhle kapely tahle směs funguje.


Žádné komentáře:

Okomentovat